نقش پلیس پیشگیری در جلب رضایت مردم-راهبرد معاصر
ادارات و دانشگاه‌های قزوین پنجشنبه تعطیل است اختلال خط ۳ متروی تهران به دلیل نقص فنی  فردا ادارات البرز تعطیل و دانشگاه‌ها غیرحضوری است تصاویر آخرالزمانی از وضعیت قرمز آلودگی هوا در تهران + عکس استانداری تهران تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را برای روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه اعلام کرد حال زن آمریکایی با کلیه خوک خوب است اعلام زمان ورود سامانه جدید بارشی به ایران | این استان‌ها منتظر آغاز بارش‌های زمستانی باشند فراهم شدن امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت دی ماه آموزش و پرورش شرور مسلح شمیران دستگیر شد پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری براساس جداول جدید متناسب سازی از ۲۸ آذر / واریز حقوق در دو بخش ادارات، مدارس و دانشگاه‌های کرمانشاه فردا چهارشنبه تعطیل شدند تهران فردا هم تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری مدارس و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران مدارس و دانشگاه‌های زنجان چهارشنبه ۲۸ آذر تعطیل شد فردا دانشگاه بوعلی سینا تعطیل شد/ فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید

نقش پلیس پیشگیری در جلب رضایت مردم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس پیشگیری به عنوان لبه جلویی تماس فراجا با مردم در جلب رضایت مردمی نقش مهمی داشته و محل عزت بخشیدن به کل انتظامی محسوب شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۴۰۵

به گزارش ر اهبرد معاصر، سومین همایش سراسری رؤسای پلیس پیشگیری استان‌های سراسر کشور (وبینار) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در ستاد فرماندهی برگزار شد.

 

سردار احمدرضا رادان، در این همایش از پلیس پیشگیری به عنوان محل عزت بخشیدن به کل انتظامی کشور یاد کرد و گفت: روزانه حدود ۸۸ هزار وظیفه و مأموریت در کلانتری و پاسگاه‌ها در حال انجام است که اگر فقط هر مورد یک مخاطب داشته باشد یعنی حجم وسیعی از مخاطبان روزانه در رویارویی مستقیم خاص این پلیس هستند.

 

وی با تاکید بر رفتار مناسب با مراجعه کنندگان، تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و بررسی روند کار در مسیر امنیت آفرینی و بهبود عملکرد، نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور هدف اصلی از بهبود فرآیندها را برای کارآمدتر شدن کلانتری‌ها دانست و خاطر نشان کرد: پلیس پیشگیری به عنوان لبه جلویی تماس فراجا با مردم در جلب رضایت و افزایش رضایتمندی مردم بسیار مهم بوده و از این منظر باید با دقت نظر عمل شود و به همین دلیل است که همواره بهترین‌ها برای کلانتری و پاسگاه‌ها انتخاب می‌شوند.

 

در این همایش سردار علی مؤیدی رئیس پلیس پیشگیری فراجا گزارشی از عملکرد این پلیس ارائه و بر نگاه علمی و حرفه‌ای در پیشبرد موفقیت‌آمیز مأموریت‌های محوله تاکید کرد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده